Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

Irish coffee cupcakes

 Mijn broer was begin januari jarig en ik wilde graag iets lekkers voor hem bakken. Normaal eet hij nooit van mijn baksels omdat het altijd te zoet voor hem is, daar houd hij niet zo van. Dus leek het me leuk om een recept op te zoeken wat hij wel lekker zou vinden. Deze Irish coffee cupcakes leken mij een goed idee, omdat hij erg van whiskey en sterke koffie houdt en en ook van Irish coffee. Het recept dat ik heb gebruikt beviel goed. De cakejes hadden een koffie smaak en de whiskey kon je ook goed proeven. Voor mensen die niet echt van Irish coffee houden zou ik het recept aanhouden. Als je er wel erg van houdt zou ik aanraden nog wat extra instant espresso poeder en extra whiskey toe te voegen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...