Pagina's

maandag 28 april 2014

Konijnen cupcakes

Mijn nichtjes waren de week voor pasen in Nederland en ze zijn altijd erg teleurgesteld als ik niks voor ze bak. Dus deze keer leek het me leuk om konijnen cakejes te maken, omdat ze erg gek zijn op mijn konijn Skittles. Ik heb eerst cupcakes gebakken, deze met witte chocolade ganache bestreken en daarna met een laagje witte fondant afgewerkt. Voor de oren heb ik witte marshmallows door midden geknipt en in roze suiker gedipt. Deze heb ik met een beetje eiwitglazuur vastgeplakt. Voor de snorharen  heb ik dropveters gebruikt en in de witte fondant gestoken. Het neusje is een snoephartje en de oogjes zijn met een chocolade schrijfstift gemaakt. Mijn nichtjes waren weer erg blij met de cakejes en ze vonden ze heerlijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...